stoorn

Solen har skinit som en tok idag från då jag började jobba idag och den skiner ännu. Ibland har man det rätt bra ändå :)
Gårdagen spenderades ute också, dock lite kallare men det syntes på skinnet att man fått ännu mer färg. Min fina lillebror konfirmerade sig igår (storkillen) så det blev en heldag tillsammans hemma hos mamsen med grillat, efterrätt och hela köret. Tiden går lite väl snabbt. Som på fredag även då min yngsta bror fyller.. 11,10.. eller jo 9 år fyller han förresten! Han som nyss va bebis också, dock inte lätt att hålla reda på hur gamla alla syskon är då man har sju stycken. 
 
Fick ett antal kommentarer även att jag såg ut som Miley Cyrus då jag satt på gungan igår hehe. Lookalike!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0