kristihimmelfärds

Att jag är sämst på att uppdatera är ju ingen nyhet alls överhuvudtaget. Men ibland så kommer det ett litet inlägg som jag nu precis gör.

Min lilla kille.. eller ja liten kille håll han ju inte va längre. Min äldsta lillebror som nu är 15 år ska imorgon ta och konfirmera sig. Det känns som det var nyss jag gjorde det men jag insåg att det är 8 år sedan jag gjorde det. Så tiden springer bara iväg!
Men nu i väntan på att morgondagen ska komma så spenderas tiden framför tv och även för att kika vad jag ska ha för kläder imorgon. Mitt i alltihop så hör jag massa skrik och rop utanför. Som den lilla nyfikenstruten som jag är så försök jag se vars det komme ifrån. På andra sidan gatan på baksidan av våra hus så ser jag att folk springer och dom gömmer sig i bilar, och en person går i rask takt och viftar och siktar med ett gevär på en kille.
Hjärtan börja rusa som bara den och jag tänkte "vad händer, ska han skjuta nån?". Då se jag att det är ett luftgevär som han viftar med. Vem gör nå sånt mitt i samhälle? Lite ilska bolma inom mig men glad för att det inte var nå allvarligt. Ibland finns det kloka och inte kloka människor här i världen..

Hoppas alla haft en bra helg i Umeå på yran och allt annat skoj som hänt. Själv har jag bara varit hemma och haft det sådär lagomt tråkigt, ja förutom att vi drog en cykeltur till Fårträsk igår.
yeahyeah, have a nice one everybody

Kommentarer
Postat av: mona

Du ä då duktig å cykel iaf!!! ;) själv ha man ba slappa å äte gomaten å gain weight ;) hahah!

Svar: Man måst ju försöka nångång ;) haha men såklart man ska unna sig då
man är borta ;)
Denise Mörtsell

2014-05-31 @ 22:44:00
URL: http://periodarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0