27/4

Värsta dagen i mitt liv. Får vet vad som hänt. Jag hade precis satt mig i klassrummet då Adam hämtar ut mig. Vi stod ögamotöga då han säger Hon klarade sig inte. Jag kunde inte andas, fick panik, visste inte vad jag skulle ta mig till. En vän sedan vi var små var borta, för alltid. Mamma kom  och hämtade mig .Jag skulle inte behöva fara till skolan på hela veckan. På kvällen gick vi på gudstjänsten för Josefin. Hela kyrkan va full. Katarina och Patrik, och Conny och Sofie hade kommit från Luleå. Och Sofie som redan har förlorat sin bästa vän i höstas.
Det här är nog det värsta som har hänt mig i hela mitt liv. Att förlora en så nära vän. Bara någon närmar sig och frågar hur det är, brister jag.

Vet inte riktigt vad jag ska säga, finns det ens något att säga? Bara att det är helt ofattbart att det skulle bli du<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Denise, om det någonsin är något så finna jag. Vi känner inte varann superbra, men du kan alltid prata med mig! Remember it!!

2009-04-28 @ 17:12:15
URL: http://malinhaegg.blogg.se/
Postat av: Bianca

Gumman, min du vet att jag finns här och ställer upp för dej till 100% <3 älskar dej glöm inte de! <333

2009-05-23 @ 13:56:36
URL: http://kissecaat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0