....?

Vad heter ni? Denise och Adam

Hur träffades ni?
Genom Adams söta lillasyster Bianca

Är ni förlovade? Nej de är vi inte

Bor ni ihop? Nej

Har ni barn? Nej

Har båda körkort? Nej men inte så värst länge kvar

Vem kör bäst?
Är nog Adam

Kommer du ihåg er första kyss? Såklart

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Var nog han

Vem är äldst?
Jag

Vilka stjärntecken är ni? Skorpion och han är stenbock

Vem fyller först på året? Adam

Vem är längst?
Adam såklart, vem kan va kortare än jag?

Vem sjunger bäst? Jag tycker då jag själv men han sjunger också ganska bra

Håller ni i handen på stan? Ja

Kände ni varann innan ni blev ihop? Inte riktigt, men de tog ju ett tag mellan då vi träffades och blev ihop

Blev du kär i första ögonkastet? Nej

Har ni någon speciell låt?
Nej , jag tror inte de

Har ni stora framtidsplaner? Nog har man småpratat om efter skolan men man ska som inte sitta och planera om det just nu

Har ni gråtit i varandras armar? Jo

Har ni varit utomlands tillammans? Nej

Vilket är ert bästa minne? Har så många minnen tillsammans

Vem lagar bäst mat?
Tror det är jag faktiskt

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Beror väl på

Blir du lätt svartsjuk? Nä, det beror väl på vad det i så fall skulle ha vare

Brukar ni bråka? Alla bråkar nångång

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Beror på om man har pengar eller inte på telefon

Vad är hans/hennes finaste kroppsdel?
En svår fråga

Brukar nån av er prata i sömnen? Vet jag faktiskt inte, inte han iaf

Kommentarer
Postat av: Bianca!(:

hihi taack ! !;* <33

2009-04-19 @ 02:22:47
URL: http://kissecaat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0