Ghosthouse

Jag kan ju berätta om gårdagen, som inte var den bästa kvällen jag varit med om precis.
Först var vi ute och ragga runt i lilla Malå med en glass i handen. Sen fick ju alla killar för sig att vi skulle fara till spökhuset, och påvägen dit så springer en hare ut rakt framför bilen och Tony kör över den. Fan för Norén mm som bara skratta. Jag satt i shocktillstånd och visste varken ut eller in för jag var den enda som såg då haren hoppa fram och allt. Tur sötIda var med.
Sen kom vi till spökhuset och då gick ju en del av boysen halverst in i huset och såg visst ett ansikte och nå skor så dom kom ju fort in i bilen och var redo att fara iväg hemåt. Tuffingarna kan visa lite rädsla dom med...
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0