some people needs help

Jag måste då säga det här.. men jag är inte rasist nånstans. Och dom som känner mig vet att jag inte är det. Har underbara medarbetare från afrika, gått i klass med de som är lite mörkare i skinnet än jag själv osv. Dom är precis som mig. Men däremot så tycker jag inte om vissa beteenden från vissa här i malå som kommer från colombia.. jag är emot droger. Och dessa personer tar droger av alla de slag. Och att dom kör bil då de är påverkade. Och att dom går in i folks hem då de sover. Jag är ytterst skärrad och fattar inte vad vissa tänker med? När ska folk kunna känna sig säkra i sina egna hem? Som sagt. Är inte rasist men jag vill känna mig trygg från beteendet som dessa personer håller på med..

Kommentarer
Postat av: mona

Håller fullt me dej! Jävligt irriterande att man även ska måsta säga innan man öppna käften att man int rasist för att int få skit.

Svar: Jamen precis mona!
Denise Mörtsell

2013-12-29 @ 16:24:07
URL: http://periodarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0