söndag före nyår

Julen är förbi och snart är det nyår. Men julledigheten sitter ännu i iaf :)
Än så länge har det varit en riktigt lugn ledighet. Ja förutom då mys på julafton med familjen. Och sen juldagen som bestod av lite alkohol och att träffa massa gamla goa folk på hotellet. Men vad ska man nu göra en söndag som denna? Rastlösheten spritter i mig! Men gårdagen var då ganska trevlig i form av kortspel hos Stefan.M och träffa Ann en sväng som de va allt för längesen man gjorde! Men nu då? 
Hmm..
Visa min kära läpp? Eller ja en finne har satt sig i min läpp och svällt upp så har en fin fläskläpp såhär innan nyår. Operera bort den någon? Öppen för förslag men jag tar däremot gärna och bli bedövad.. hehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0