vart tog sommarvädret vägen?

Idag är det midsommar. Midsommarn ska ju vara solig, varm och ja.. helt underbar?! Men den är raka motsatsen.. Det är kallt (8 grader kanske?), solen skiner emellanåt. Men den ha hittills mest bestått av regn och hagel. Det ska inte snöa på sommarn!!! Och ja.. jag är sjuk också. Förkyld och man må ju sådär underbart! Or not. Men jag ska försöka klara mig genom dagen och kvällen ändå. Få se om jag får med mig Johan så kanske det bli att fara iväg till Stefans stuga för lite mys och roligheter, som sen kommer avslutas med trevligheter i Malå. Det kan väl inte bli helt fel kan jag väl tycka. Får i såna fall även skjuts till stugan och tillbaks, rena lyxen :)
Men som sagt.. vädret! Kan inte det bli 20 grader och sol så man slipp tro att man bo i Alaska.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mona

Ahhaa ja fy fan tiden gå fort å de ä banne mej askallt idag! ;)

Svar: Ja dehär vädre är ju int mänskligt nu då det är sommar ;)
Denise Mörtsell

2014-06-20 @ 14:34:12
URL: http://periodarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0