First day

Idag var de första dagen på skolan efter sommarlovet, och det var ingen höjdare direkt. Först och främst så hade vi ingen värd lektion, vi satt bara och prata genom reglerna som är på skolan (som är genomgångna 100 gånger redan). Sen så hade jag den äckligaste läraren ever. Ni kan få veta mer om ni frågar... Men jag fick ett av skåpen längst ner, typ värsta stället man kan ha de. Och som en sista grej så har jag hål hela eftermiddagarna på måndagar och fredagar, och hål på hela onsdag förmiddag, inte great då de inte finns nåt att göra på skolan!
Men som ett bra sak så har jag då gått ner till trafikskolan och anmält intresse för körning, så snart får jag väl ett brev hem och får ta introduktionskursen och sen få lektioner och börja "DRAJVA"!

Bara körkortet kommer i min hand före Adamski :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0