Hemma igen

Nu är jag hemma igen i Malå, i mitt rum, i min säng. Att jag har längtat.
Men dörren till mitt rum har då blive helknäpp. Jag kom hem, ska stänga min dörr, och så kan jag inte stänga den. Dörren lutar och har typ svällt upp. Jätteroligt!!

Men nu ska min tid spenderas vid nya HM katalogen som säkert kom för flera veckor sen. Men just nu har jag typ shoppa upp hela HM å Ginatricot i Luleå redan! Och inte har jag heller tage in alla kläder från husvagn. Jag sitter och "ojar" mig för handen där jag kramat om en ros i en karusell så handen är uppstucken av alla taggar.
Nu blir det att plugga in min tv och kolla vad som går ikväll och mysa ner mig med de gotte jag har kvar och somna...


No action
without protection
använd kondom
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0