Boring

Jag sitter nu bara och har hål tills tio över tio. Som lagomt tråkigt.
Men idag fick jag veta av en klasskompis att vi har hur mycket som helst att göra i engelskan. En av grejerna är att ha läst en engelskabok tills om en vecka för att redovisa den. Och 50 glosor + meningar ska också göras och översättningar. Allt på en vecka, jag gruvar mig lagomt mycket för att inte klara av det.

Idag har jag då fått i uppdrag att kolla med arvidsjaurborna om det är tjejkväll här i arvids imorgon. Mamma hade fått höra det och vart jättesugen på att fara och kolla in vad som finns. Hoppas hon gör de, då kan jag stanna här imorn och sen åka hem med henne på kvällen. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0