Dagens bravader

Idag blev det ut en stund på barnens dag. Disa fick sig ett ballongsvärd och de fick rida 20 meter. Men jag kan då säga att hon som sjöng och uppträdde var inte den bästa på sjunga!..

Och jag upptäckte idag att min favoritkofta hade röd färg av nåt slag på sig och det gick inte att tvätta bort så den hamna i sopkorgen. Mamma var då snäll och gav mig en ny svart/vit randig kofta från nystedts idag. Efter de vart de bara att fara hem och ta mig nåt litet och fara till Ann och färga håret, och Adam blev klippt. Det blev då ljusare och finare. Tacksamheten går rakt till Ann! :)

Kommentarer
Postat av: AnnO

Men tack själv! :)

2009-07-19 @ 11:24:52
URL: http://annoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0