Jobb, pengar

Skotta jord, gå med skottkärra, slita tuvor.. Ingen favoritsyssla för mig precis, och det måste göras så vi får det plant och kan bygga lillhuset som ska stå backi buskarna, och så jag får med mig pengar till helgen i Umeå. Om jag bara var immun mot alla kryp och så ingen ens var omkring mig, och om det bara var lite svalare så skulle det vara så mycket lättare!

Och vad handlar alla colombianare om?? Jag och mamma satt i solviken och så kom alla colomb. Sen går det bara en liten stund då den äldste av killarna kolla och halvvinka åt mig men jag uppfatta det då aldrig, utan de va mamma som sa de. Sen kolla han jättemycket och sen då ska dom fara hem och han börja le mot mig och vinka, och det var en typ flirtvinkning, ingen vanlig. Och de är typ han som har fru å barn i hemlandet. Nu blir jag rädd!

Vill ha ADAM som kan ge mig en stor KRAM just NU!



(Ann's bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0