MvM helgen

Nu är fredagen och lördagen avklarad med ös för all i världen. Fredagen blev grillning mm. i ett partytält med regn och presenningar och jag hoppas att det blev en great birthday för Ann. :) God mat, trevligt folk hela helgen. Med inslag av nakenheter, guldskor, dans, utslagna tänder och området.
Trots att allt inte blev som vi ville så blev det en gode lyckad helg. :)  Discotält måste ändå komma till området igen nästa år. De vuxna säger att de över 18 inte är intresserade av det men de har dom då fel så de bara smäll om det. Min åsikt bara...

Och ska bara lägga in att snart far jag på semester. Antingen imorrn eller tisdag är det planerat fick jag veta idag. Men ring till mig då jag är borta, det uppskattas. :)

Kommentarer
Postat av: ida

ja alltså ja fattar inte varför dom inte hade disco tält!? de var gode dåligt.. men kul hade man ändå :)

2009-07-13 @ 18:50:09
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/
Postat av: AnnO

De hadde ja! :))

2009-07-19 @ 11:25:12
URL: http://annoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0