Adam är Tonys ögonsten

Nog är det en gode lugn vecka nu, ingen skola eller något sånt, utan bara få vara oxh ta det lugnt och kanske va lite med Adam :)
Idag kollade jag under sängen för jag fick för mig något och där under var mitt stora 1500 bitars pussel som är några år gammalt och halvbyggt så jag tog dammsugarn och börja dammsuga bort allt damm och börja lägga några bitar. Tänk den tiden man hade tid att lägga pusslet och hade tid till allt man ville. Nu har man inte den härlia tiden längre utan det är bara skola hela tiden. Det var ganska skönt att sätta sig ner och lägga lite och bara känna lugnet.
Ikväll så ska då jag , Adam och kanske Tony bränna en skiva till helgen, en med de bra och nya låtarna just nu. Det var ett tag sen man gjorde de nu sen stereon i epan gick sönder och slutsteget. Hihi bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0