Did not make my day

10 körlektioner är nu förbrukade. Och jag var även kingen på det vi gjorde idag, imponerad blev han.

Imorse så hände det då en urknäpp sak. Vi var 4 st på bussen och jag somna som direkt, och hårt också. Sen så vaknar jag och vet absolut inte vars jag är, då visar det sig att bussen är uppe på busstation och håller på att lasta in en massa saker för att fara iväg på nästa "uppdrag". Jag får panik och springer ut ur bussen men fortfarande förvirrad om vars jag är och vet inte vad klockan är heller. Och sinne fick jag också för ingen hade väckt mig. Den morgonen förstörde min dag för mitt humör var i botten redan pga huvudvärken och annat, och så händer det där och jag måste gå mer än en kilometer som även försörde min stackars fot. Tycker synd om mig själv nu bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0