Pink pink

Dagen igår var inte helt fel. De sjöng för mig i entrén på skolan (lite skämmigt), och tack för alla som grattat mig.
Då jag kom hem blev det då varma mackor till middag?. och sen blev det tårta för en hel armé. Och jag förstod då iallafall varför mamma lurade mig på morgon, för jag fick nämligen ett paket då jag kom hem, och i den var det den allra sötaste och gulligaste och minsta och rosa dator. I LOVE IT. Det är nog den bästa present ändå som jag nånsin fått, och den kommer att användas flitigt :) Riktigt mys, är helt till mig fortfarande sen igår, oh :)!



Lill rosa finingen


Kommentarer
Postat av: maja

nej nu vart jag avis :O :)

2009-11-04 @ 16:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0