Ljunges

Förlylningen sitter i för fullt, sitter med papper och snorar och det känns som huvudet släpar efter golvet. Typiskt att det skulle komma nu och bli som värst då jag fått påsklov. Nu blir det att kurera sig det bästa jag kan med nå kiwi, saltvatten, nässpray och papper osv.

Var då igår hela dagen uppe i ljunges med pappa och familjen i farmor och farfars stuga. Varmamackor, varmchoklad, korvgrillning, fiskning och skoterkörning. Körde pappas gamla artic hela dagen, en skoter med snea skidor och det är glapp i styrleden både till skidorna och styret, den styrde hela tiden till vänster också. Spännande var det då man knappt kunde hålla sig på leden och det var ovanevatten överallt runt om. Värst var nog då jag körde själv en sväng och höll att köra fast. Så nu har jag fått mig nå armmuskler och träningsvärk.

Nysa och hosta samtidigt är inte en höjdare heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0