Valborgsmässoafton

Idag är det valborgsmässoafton. Majbrasa och hela köret händer ikväll, men inget dricka för mig oturligtvis pga penicillinet. Det känns inge roligt alls att måsta gå på det just nu, jag vill va frisk och inte ha ont! Men sån tur finns tydligen inte. Sofie kommer då ikväll och det gillas, en härlig person på hög nivå.

Jag tror även att jag har ätit den tidigaste middan idag, blev bjuden på pizzan, en tacotallrik av Robin Hallnor. Det var verkligen roligt att bara sitta och prata och ta det lugnt. :)

Duschen nu och göra sig klar för att va nykter ikväll! Can't wait...



Kommentarer
Postat av: Olamonica

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-11-09 @ 06:51:12
URL: http://olamonica.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0