10 dec

Jag lyssnar på alla dess olika sorters låtar. Och samma låtar även då jag är ledsen som då jag är glad. Har ingen speciell låt jag lyssnar på vid olika sorters tillfällen. Men ni som har facebook och är vän med mig, så äre bara å kolla in på spotify så ser ni lite av de jag lyssnar på iaf.
Men jag har en viss sorts musik då jag åker i fin chryslern... nämligen klassisk rock. typ Twisted sisters, Ronny å ragge å lite ölhävar rock typ haha.
Så nu vet ni min lilla hemlighet. (även att jag och mamma skriker nästan då vi sjunger med till låtarna i bilen).

Kommentarer
Postat av: ange

Du htr väl Denise? :D

2010-12-11 @ 11:06:30
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0