22 dec

Vad gör mig mer annorlunda än alla andra? För jag är Denise Mörtsell. Jag är mig själv. Jag har inte samma liv som andra. Jag har andra egenskaper än andra. Finns ingen som ser ut som mig i hela världen.
Jag har skilda föräldrar sen jag var 3 år bara. Ha fått 2 st extra föräldrar som funnits i nästan hela mitt liv. Jag har 7 småsyskon och en hund. Jag har 2 hem. Jag är från Norsjö egentligen. Jag har fått extrasläktingar. Har 19 kusiner. Har folk som finns där för mig. Jag är mest med killar, kommer så bra överens med dom och så lätta att prata med. Jag har förlorat den bästa vän som funnits. Förlorat 3 personer under bara 9 mån under förra året. Jag har bra vänner. Mitt liv är inte perfekt, ni vet inte vad som finns under den fina ytan.
Jag är speciell på mitt eget vis. Ingen kan bli som jag är. Vi är alla speciella på våra egna vis här i världen. Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Alltså denise. Vi är inte så olika varandra ^^ Dock de där med familj är inte så likt, men annars som person :) Vill att vi träffas igen!

2010-12-22 @ 23:16:03
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0