cold

Jag har verkligen inte fått mycket sömn inatt. Blivit väckt att sms hela natten, så jag har smsat i sömn typ och sedan så kring kl 5 hör jag hur det lever om så jag tar och stänger dörren och somnar. Då går det bara en timme så vaknar jag igen av att det lever om i hela huset av att barnen vaknat. Och då börjar jag frysa. Jag frös som en tok. Ändå från kring kl 6 inatt till nyligen så har jag frusit ihjäl nästan. Varit en isbit. Fick reda på sedan att elementet var av och det drog kallt från fönstret. Nu mår lederna inte bra pga det. Det knakar och gör ont i dom. Ge mig all värme nån? Kom med värmefiltar och värmekuddar och allt som finns! Då mår jag bra igen. Då kanske lederna tinar upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0