Dagens shopping och äventyr

Jag är hemkommen. Har varit i stan hela dagen. Steg nämligen upp klockan 6 imorse för att hinna med att åka iväg. En runda i Skelleftehamn och hälsat på Sverre och se hur han haft det har jag hunnit. Sedan praktiskt taget en heldag med Miriam på stan, riktigt trevligt var de. Mycket prat och shopping... för hennes del iaf :) haha
En julklapp till systeryster, lite för naglar och läppar fick jag med mig, en halsduk och en liten outfit för jul och nyår komme med. Sedan fick jag ju välja min egen julklapp, lite kul. Ett par sköna snygga skor att ha i vinter blev det. Nu längtar jag bara till jul så jag kan få ta på mig dom! :)
Jag hade även tänkt spela på luciacupen och hjälpa småpojkarna. Men jag komme lite sent och de vart strul i planeringen... Så jag hann bara spela en match idag iaf. Sedan fick jag ju ett pris sen, så lite tröst fick jag :)
Men nu blir det sängen och invänta jobb imorn på ishallen och se hur de kommer att gå :)
Puss å godnatt på livet!

Kommentarer
Postat av: Miriam

De var en kanon dag :D

2010-12-11 @ 18:13:47
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0