En heldag i Adak

Nu är jag äntligen hemma! Hemma efter en heldag i Adak med farmor och lillkusinen. Vi har bakat pepparkakor i 6 timmar, jag har hällt i mig 3 st cola, fikat en massa och ätit en massa. Sedan fått mig nå arbetsbyxor från Malå repservice som var för små för farmor, sedan kommer jag nog få ett par arbetsbyxor till som är för små för henne, ett par från Setra! De passar ju superbra då jag är där ibland och jobbar ;)
Nu är det även bestämt! Det blir att följa farmor å farfar iväg till stan på fredag :D ska bli superkul! Ska få välja mig en julklapp, ett par skor även! Avis nån? ;) Troligen blir det från Scorett jag ska få mig ett par skor, underbart säger jag bara! Längtar som bara den! Får träffa farbror också, ska bli riktigt kul. Har ju inte fått kolla in hans lägenhet än som han haft... jaaa... länge iaf! Superfint är de nog där :)
Nu ska jag ta mig nå gött och sedan ta och göra lite nyttigt arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0