Gårdagen

Mår bra.. typ.. bättre nu än 8 imorse, inte like bakis jag var. Men börjar gå över nu som tur är. Och stämpeln från hotelle ha då färga av sig medans jag sov inatt så har nu sådär 10 stämplar nu över hela kroppen. Varav 5 på magen för jag sovit på handen och en stämpel i ansiktet. De är ju bara för snyggt?..
Men kul hade jag då igår. De kan jag då säga. Men en grej gillade jag inte. Tur de inte hände nånting. Uach, nä inge mer prat om de.
Utan nu ska jag tagga upp för innebandy ikväll och tagga sedan för morgondagen, då det blir att fara till stan på mellandagsrean. Det ska bli KUL! Tillsammans med Sandra blir de. Can't wait!
Fortsätta se julfilmerna på tv nu då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0