Grattis på din dag min ängel

Idag skulle det har varit den finastes födelsedag. Och inte vilken födelsedag som helst utan för att bli 18 år. Du skulle ha fått nu gå på krogen, köpa alkohol (av de svagaste slaget), köpa dina egna cigaretter, ta körkortet. Men du fick inte uppleva denna dag. Om du hade varit här hade du fått gå med mig på hotellet på lördag då de är juldagen. Då hade vi kunnat skaka våra rumpor där och haft det kul. Men du är inte här, du kan inte köpa allt dedär och uppleva det. Utan du är i himlen och har det säkert lika bra där uppe utan bekymmer. Men jag saknar dig och älskar dig och hade velat att du hade varit kvar här med mig.. och med oss.
Vila i Frid Josse. Du kommer alltid finnas i mina tankar. Och grattis på din dag.
An angel on earth became an angel in heaven ♥

Kommentarer
Postat av: josssse

att den är, och lika snygg på !<3

2010-12-21 @ 20:30:40
URL: http://josefinsundin.blogg.se/
Postat av: Miriam

Va fint :) Finns här för dig vännen!

2010-12-22 @ 23:17:21
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0