happy new year

Idag är det nyår, kl tolv inatt är det 2011! Ett år kvar innan jorden går under? ;)
Men min hals mår inte bra, den mår skit. Den gör ont och är som en slemklump där så man blir nästan illamående. Men inte ska det hindra mig från att fira nyår. Och den kommer att firas i Arvidsjaur med alla fina :)
Hoppas ni med kommer att få en bra nyår för de hoppas jag att jag får.
Nu är det bara att hoppa in i duschen och packa de sista innan Johan kommer och vi far iväg.
Puss och kram och hoppas ni alla får ett Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Klart du kommer att ha roligt!



va? :O dom sa att ja måst börja betala i jan... vilket lögnare! :P

2010-12-31 @ 16:13:33
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0