hedlunda intervju

Jag är hemma! Nu har jag vare i Lycksele på en jobbintervju igen för Hedlunda. Och det gick super! Fick ett Ja från chefen där,  nu är det bara från arbetsförmedlingen jag ska få besked om jag får gå 8 v. kursen. Hoppas hoppas på de. Skulle va hur kul som helst ju att få göra de! Bara att vänta :)
Blev middag på frasses, eller tog och beställde en hamburgare att ta i handen i bilen. Men mamma beställde såklart hamburgare med gurksallad istället för med dressing. Va jag glad? Nä inte speciellt, hamburgaren smakade rent mysko. Ingen höjdare. Jag håller på dressing till en hamburgare. Hoppas ni håller me mig!
Nu blir de en stund framför tvn och sen se vad kvällen har att erbjuda :)

Kommentarer
Postat av: maja

håller tummen för dig! :)

2010-12-15 @ 21:54:57
URL: http://musmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0