hm.. sjuor i innebandy tillsammans med moi

Fick en förfrågning nu ikväll av Izza. Hon hade ett lag som ville ha mig med i sitt imorn på luciacupen. Nämnligen en hög med 7-8 or. Hm... Ja jag vill ju spela... Jag får väl ta det som ges... Undra hur det kommer att gå... Jag som är Bäst i de och spelat sen jag var ...9 år? Och dom är... 13 år? Undra hur det kommer att gå... Men de är då nånting iaf. Jag vill gärna spela där så hoppas hoppas att de gå bra. De är ju så mycket mindre än mig. Hoppas de gå bra som sagt.
Men nu ska jag då ta och lägga mig och tagga upp inför morgondagen. Då blir det stan med farfars och shoppa. Hämta upp Sverre också för att följa med på stan. Miriam ska ju såklart dit med, ska bli mysigt me en träff me hon med! :)
Lite otaggad bara på hur tidigt jag måste upp... Farmor trodde de skulle bli att fara kring 8 på morron men farfar ringde och gav besked på att de bli kvart över 7 ungefär det bli att cruisa iväg.
Tagga?
Sleep tight everyone. I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0