Känns bra, men tråkigheter

Va skönt. Den ha haft ganska stort problem med mig, och pga av de fick jag stort problem för den. Även om vi inte känner varandra direkt. Men med lite lättning på hjärtat från dens sida och lite från min sida så nu är allt ur världen. Den stora spända stämningen som varit mellan oss är nu borta, riktigt skönt, inget känns bättre än då det är borta.
Sen fick jag veta också att en viss person som de vart bråk med i somras ska till Malå på jul. Känns inge bra alls, nu vart jag osäker om jag ens vill va i Malå på juldagen om hon ska va där. Men jag hade tänkt, jag ska va me Tonybaloni och hoppas han står bakom mig under hela kvällen om det skulle hända nånting. Jag känner inte för samma grej igen. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0