nu är tandläkaren avklarad

Blev en tidig morgon idag. En tandläkar morgon. De skulle ju va en vanlig koll men inte de, de enda dom gjorde var att röntga och sen var de klart, inge koll om metallskrotet eller så som jag har ini käften. Men nu har jag då täcknat en försäkring så för ca 660 kr per år så får jag komma till tandis och behöver inte betala nånting alls, förutom summan per år. Så de känns ju bra att slippa betala multum varje gång jag ska vara dit. Så plus på de.

Idag är det även onsdag, snart nyår. Och inget planerat än var jag ska va osv. Undra undra undra hur jag ska göra. Bara försöka fixa det viktigaste bara sen får jag planera vidare och se hur jag ska göra.
Vad ska ni göra på nyår då?

Kommentarer
Postat av: Miriam

ja.. det är ju sånna ggr man tänker två ggr...



Ja, vi är helt enkelt inte fjortisar längre. Bara tänka på pensionen nu mer!

2010-12-29 @ 11:38:19
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0