saturday night live

En skön lördag hemma och tar det bara lugnt. Var även ensam hemma igår med. Då vart de lite städning och diskning och även var jag och skottade en massa. Gissa om folket blev glad för jag var så duktig!
Idag ha jag då städat lite och diskat, men skottning får vänta, blåser som ett tok ute, kan knappt gå ut genom dörren. Men lite duktig har jag då varit!
Men slappning nu framför tvn sitter inte fel, nu då alla julfilmer och en massa andra bra filmer går, för de är ju mindre än en vecka nu kvar till julafton, hur roligt är inte de? De gillas gode!
Bara att börja ta och slå in alla klappar nu då så de är gjort klart för att skeppas åt alla håll.
Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0