smile

Min rygg dödar mig, har så äckligt ont i den att jag vill bara grina. Ingen som vill dra en knäck på den? De skulle uppskattas riktigt riktigt mycket. De skulle jag älska! Och då skulle nog lite av det onda sluta göra ont i den iaf.
Danielle lämna även kameran här hemma och jag tänkte kolla genom bilderna från Stockholm. Hon va ju verkligen en toppfotograf? haha :)
3 bilder på min röv
Bilder på min hårskall
Bild på mina trosor
Och en sista bild då jag sitt i trosor och håller på å klä om.
Haha nog ha jag en rolig syster. Men till Stockholm längtar jag tillbaks, var riktigt kul där nere och varmt var det. Bildbevis på min minsta lillebror som är helt dyngsur i svett, för de var ju ca 30 grader då vi var där nere.
Nu är det bara att försöka hitta åt kamerasladden, den är ju som bortsprungen! Och den behövs innan julafton, så vi kan he över på datan så det ryms några julbilder.
Blir riktigt intressant ikväll också, har fått lov att klippa Didde ikväll, hehe ska bli kul. Jag behöver inte va en snäll syster jämt va? Han önskade mest av allt att inte bli snaggad och inte få sig en pottfrilla.. hmm undra va han ska få då ;) hehe

Kommentarer
Postat av: josssse

okej, den lät snygg iaf ! :D

2010-12-22 @ 20:40:21
URL: http://josefinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0