Spider bit me

Tog en vanlig dusch och sen gör de ont å börjar tvärklia på benet. Då känner jag att de är en stor bula på benet. NÅNTING HAR BITIT MIG I DUSCHEN! Lite obehagligt.
Beklagar mig för mor min och de första hon säger är:
-Ja... de är väl dom där spindlarna du jämt hitta i duschen som bet dig.
Usch och fy, lite rädd jag blev.
Kommer aldrig duscha mer. Det hände jämt mig en massa grejer i duschen, why? Har väl ett spöke efter mig som vill göra mitt liv till en mardröm.
Först mitt möte med alla storspindlar, sen rivmärkena, "nålmärkena" och blåmärkena och nu är de nån som biter mig i duschen.
Jag känner att jag har verkligen inte de lätt nånstans..
Hoppas Tony ringer upp sen som han sa så jag har nå sällskap idag. Känner att jag är ett känslomässigt vrak idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0