spindelfobi

Jag har haft en upplevelse idag som jag verkligen inte gillat. Jag är ju som ni kanske vet riktigt spindelrädd. Och morgonen började med att jag ställde mig i duschen, men efter 5 min börjar jag se nåt på draperiet. Jag trodde de var en fluga först men det var ju en gigantisk spindel. Skrikandes kommer tillslut mamma och bryter upp dörren och dödar den. Jag fortsätter duscha tills jag ska ta handduken... Då ligger en ännu större spindel och myser i min handduk.. I panik skriker jag igen och mamma kommer tillbaks och dödar den med.
I panik så grinade jag, det forsade. Behövde nog ingen dusch, duschade ju i panik tårar idag. Men nu har jag lugnat ner mig. Tror jag tar och duschar i badkaret hädanefter, för jag duschar inte i duschen om den inte blivit kollad ordentligt nu.
Usch å fy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0