today

En massa saker har blive gjorda idag. Känner att jag har varit riktig duktig idag. Och snart får jag pengar igen. Var idag på arbetsförmedlingen och lämna in papper så snart så! Längtar!
Fick även en riktig fin julklapp idag, fick öppna den lite tidigare som tur var. Kändes bra! Riktig fin, blir nog att ha på julafton :)

Barnvakt är jag idag/ ikväll också åt Disa och Didrik. Danielle komme hem också så vart barnvakt åt henne också hehe ;)
Lite filmmys framför Narnia och nu äre bak som gäller. Disa slickar skålar som aldrig förr. Agera frisör sen och färga danielles hår, ska bli lite intressant och se hur de kommer att gå.

Fick reda på varför min dator fucka helt imorse. Jag och coachen kom fram till att de började ju efter jag började få mejl av henne. Så hennese mejl är de som gjort datorn helkonstig. Lite surt... Men sånt kan livet vara. Nu vet jag då varför han gör sådär så nu vet jag att inga mejl ska öppnas från henne nu framöver tills hon fixat datorn hennes.

Nu känns de bra. Ska fortsätta nu med allting. Ha en bra kväll everybody!

Kommentarer
Postat av: josssse

så fattig är du nog inte :D

2010-12-21 @ 20:40:06
URL: http://josefinsundin.blogg.se/
Postat av: josssse

jasså, hur ser den ut

? :)

2010-12-21 @ 21:50:24
URL: http://josefinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0