Varför kan de aldrig ge sig?

Vet inte vart jag ska vända mig riktigt. Håller på att frysa ihjäl på riktigt.. Har på mig tjocktröja och går runt med täcke och inte bli de bättre ändå. Hoppas inte på att jag ska bli sjuk igen. Ingen som kan en superförkylningskur? SÅ jag slipper denna ständiga förkylning. Alltid vare lite smått ända sen jag tog den där jävla svinsprutan! Och allra jobbigast bli då jag bli rejält sjuk. Hata de. Bruka aldrig va sjuk förr men sen gatt jag ju ta den där saken. Inte vare helt frisk en dag sen dess.
Take me to heaven så jag kan slippa dehär.

Kommentarer
Postat av: Miriam

därför tog man den inte :) var ju bara nå svammel de där.. Men ja är ändå jämt sjuk så :P

2010-12-20 @ 00:36:50
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0