Bättre eller sämre?

Nu är det bara att vänta på att ryggen ska bli bättre eller sämre. Va på sjukan igår för att kolla vad som var fel, pratade med Kim som undersökte mig. Hans min då han fick se ryggen, den va obeskrivlig! Det första han gjorde var att ta in ännu fler folk som fick se på den. Men dom visste inte vad som va fel och vad dom skulle göra så  jag skulle måsta vänta till efter helgen om det hade blive bättre eller sämre, så jag måste in dit om det blive sämre. Feber kunde de inte avgöra om jag har eller inte heller för jag är så kall och då jag har 37 grader så ligg jag och är jättesjuk. Riktigt  jobbigt dethär...

Imorgon blir det då Arvidsjaur på roligheter med Linnea mfl, längtar gode! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0