Skämmigt

Morgonen började bra. Jag steg upp och var klar i tid , men då ha jag en syster som inte var snabb nånstans så de var nätt å jämt att vi hann med bussen till Norsjö. Norsjöfolket hade då dans  och massa grejer hela dagen. Och UTSTIRRAD vart man då goode! Men roligt var de då att hälsa på där. Gjorde även världens klantigaste grej. Hade vare och köpt en drickyoghurt med Danielle och Tina. Hade drucke halva då jag tog och stängde igen locket, men påvägen till skolan igen så hade jag hållt den upprätt hela tiden, men då jag kollade ner på jackan så hade den läkt, och jag hade yoghurt över hela jackan, benet och hela stöveln. Jag kan verkligen lyckas ibland.

Begravning var det idag också. Inge roligt, men vad gör man...<3

Vad ska man försöka hitta på ikväll då?

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHA, bra jobbat gullet :)

2010-02-12 @ 23:50:18
URL: http://llifeasiknowit.blogg.se/
Postat av: Syyyyster !

Att bli utstirrad är en del av Norsjö, de är något som jag blir varje dag, som du kommer bli varje gång du visa dig inför folk där, så de är inte farligt :)

2010-02-15 @ 12:41:22
URL: http://mortsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0