Spindlar

Jag har världens spindelfobi, jag hatar dom där svarta/bruna sakerna som spinner, hänger i trådar, viftar med bena och se sådär riktigt äckliga ut. Och varje gång nu i sommar jag varit här hos min far så på kvällen kom det tydligen fram några sorts "natt" spindlar, dom kom bara fram på natten. Jag lyckades göra så far min dödade 3 stycken som var framme just då (notera att dom är bara runt ytterdörren, ovanför, på sidan och på dörren). Flera gånger då jag kommit hem så sitter dom på handtaget eller är runt dörren och det har srämt livet ur mig varje gång. Men nu ikväll tog jag modet och sprang ut genom dörren de fortaste jag kunde, sen tog jag en spade och tog fast varje spindel och sen mosa dom (inte med mina skor såklart) så fort dom nudda mark. Jag tog bort varenda liten sak jag såg. Tro jag kom upp i 10 spindlar jag döda som satt runt + pappas dödande. Nu är jag stolt! Stolt över mig själv! Var stolt över mig ni som vet min spindelfobi!



Men nu få jag besök :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0