Tomorrow

Nu är de inte länge kvar, snart så far vi till huvudstaden! Otroligt nog är de första gången jag kom å va där... Känner lite ångest för packningen, känns som jag ha för mycke kläder med mig och jag kan inte ta ut nå kläder ur väskan för då känns de som jag får har för lite kläder med mig, för jag måst ju ha plats i väskan också nu då he bli shopping. Det är ett stort problem för mig, believe me. Det blir iväg till bastu halv åtta imornkväll för att fara me tåget. Och kom int fram förrän på tisdagmorron. Där nere blir det att bo på Ibiz hotell, så man måst åka tunnelbana för att komma in i stan, jobbigt. Men shopping ha jag tänkt att he ska bli i stora mängder!

kiss and hug


Kommentarer
Postat av: Tea

Shoppa borde du göra på forum Nacka ;) Bara ett tips! hehe

2010-07-18 @ 22:42:55
URL: http://teabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0