Trucker

Hemma för mig själv och har ingenting att göra, ganska tråkigt om jag få säga det själv. Men men. Idag har jag varit nere på byn och kollat på jonas och marie då de dansat på lets dance, och då ann och syskona gått mannekäng. Jag följde ann ner till henne och då höll en godsbil att köra in i oss, och de hade jättekul å skratta. Sen då jag var påväg hem så träffa jag på den där godsbilen igen som kom förandes förbi flera gånger, och de hade jättekul åt mig och skratta å vinka för fullt. Vad handlade det om? Never seen them before och dom va MYCKET äldre än mig. Ja nån ha då det kul åt mig iaf. Nu äre bara å funder ut vad man ska hitt på nu då jag är ensam, inte varje dag! :)

Kommentarer
Postat av: Theodormargit

I love this page.

2012-02-08 @ 13:12:22
URL: http://theodormargit.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0