2 år sedan♥

Av sällskapet idag så glömde jag bort vilket datum det var idag. Och direkt jag sätter mig vid datorn så kom kalendern upp och ett stort 26/4 bländar ansiktet. Det är dagen då det är 2 år sedan den finaste lämnade denna jord och vandrade upp till himlen för att kolla ner på oss och vaka över vi som är kvar här. En stor tyngd för mig och ändå så har jag inte lyckats visa det än. Det är inbäddat i mitt hjärta som endast jag har tillgång till och ingen annan. Du är så grymt saknad mitt hjärta. Min bästa vän jag hade då och den första barndomsvännen jag fick då jag flyttade hit till Malå. Du kommer alltid vara saknad och älskad av mig och oss alla.
You are my guardian angel who takes care of me
Sänder miljoner av pussar och kramar åt dig där uppe
An angel on earth became an angel in heaven♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0