bara och bara

Ännu en depp dag. Vare nere och off idag med. 3 dagar i rad alltså. Vet inte vad som är med mig men nere är jag då iaf. Känner mig även risig och sunkig. Vill bara spy på allting just nu.
Men jag har då försökt njuta av dagen lite iaf och suttit på altan och lapat lite sol med glajjer och en bok i handen. Och Sandra drog en svängom till mig också så jag fick mig en kram.
Men nu måste jag nästan dra mig ur soffan endast för att laga mat och det kände jag minst för att göra idag. Men behöver lite energi då jag blivit uppmanad att fara ut och vandra en sväng i Malå och se om jag mår lite bättre i rygg, huvud och själ. Får se om det hjälper.
Usch för att laga mat just nu i detta tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Miriam

mja, det är väl mest det, kan ha haft feber emellanåt.

Jag var nog sjuk innan malta tror ja.. hur längesen var de vi var där? :P

2011-04-03 @ 18:21:24
URL: http://baramiriam.blogg.se/
Postat av: Miriam

just ja, du tog ju den. var inge vidare smart ;)

men herre min jesus!! vars har tiden tagit vägen?!?

2011-04-03 @ 21:07:17
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0