clear-blue eyes

Vilken träning! Är helt slut nu och under träningen så svettades jag som en gris, såg knappt för det rann i ögonen. Otränad OJA! Men bra gick det iaf. Nu blir det att ladda upp för en kväll med mys och godis! Jag har varit inhandlaren för det goda denna kväll. Kommer nog inte sitta helt fel. Känner redan hur det vattnas i munnen av chokladen som ligger i en påse brevid mig. Men jag ska hålla mig... Försöka iaf :)
Men innan det blir någon myskväll ska jag kasta mig in i duschen för en lång varm en så att badrummet kommer bli som en ångbastu. Ni vet... värmen på MAX! Underbarast :)

Kommentarer
Postat av: maja

SÅ SJUKT FINA ÖGON!! =)

2011-04-19 @ 08:35:29
URL: http://musmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0