ett hus på en vagn = husvagn

Såååå underbart!! Vart lite purken idag då alla far utan att säga vars. "det är en överraskning" fick jag bara som svar hela tiden. Men nu komme dom hem och bakom nybilen står en sprillans ny husvagn! Tillverkad för endast en månad sen och nykomme in i Sverige från tillverkaren. Underbart fin var den och stor. Kändes som den aldrig tog slut då jag kollade ut genom dörren.
Blir nog en trevlig semester i sommar ändå.
Nånting positivt har hänt idag iaf, nu vill jag bara att all denna storm som är ute att den kan lägga sig så jag inte blåser bort direkt jag går utanför dörren. Tog en evighet bara att vara ut med hundarna för det var svårt att bara ta ett steg framåt.
Lite mat snart och sedan ut med Sandra och folket och se vad kvällen har att erbjuda för något. Hoppas på en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0