härliga lördag...

På lite bättre humör blev jag då nu ikväll men fortfarande skulle jag ha behövt en stor gokram. Men fick mig en kväll med Nina och en massa norsjöbor ute på mollwings och eldat och bara har tagit det lugnt med en massa prat. En helt vanlig trevlig kväll men kallt var det. Om fötterna iaf så det har nu varit ett evighetsprojekt att få upp värmen i fötterna då jag komme hem. Tur kamin var igång och att det fanns riktigt varma tjocksockar jag fick låna så nu börjar dom tina äntligen.
Nu då värmen kommer tillbaks börjar även ögonlocken bli tyngre och tyngre. Så snart är det natti natt dags för min del.
Ha en bra lördagskväll/natt alla ni som är ute och svidar med en öl i handen!

Kommentarer
Postat av: EeRrIiKkAa♥

Svar; Tack! :) ♥

Det betyder mke att ha ngn att prata med ♥

2011-04-10 @ 10:06:54
URL: http://errikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0