home sweet malå

Hemma i Malå nu igen och står i väntan på gomat och sedan träning. Sedan måste jag ju betala min andel för jag ska jobba v. 16... typiskt Johan.
Men det har varit en ganska ovanligt händelserik helg i Norsjö. Så mycket som det hände ihelgen har nog inte hänt förr. Jag tog mitt mod och fixade en sak. Jag har fått mig en trevlig stund med Nina, Fredrik och massa andra Norsjöbor. Och till sist har jag varit den bästa bilföraren någonsin! Kört felfritt och helt underbart har jag kört. Så nu kanske jag ska ta fram boken och nöta och sedan boka uppskrivning och uppkörning? Är ju som det enda jag har kvar så det är nog dags. Bara 1½ år sen jag egentligen skulle ha gjort det. Men inte blivit och snart är jag 20 om ett halvår. Så i sommar ska jag ha det har jag bestämt. Vem vill plugga med mig? Eller förhöra mig rättare sagt så jag klarar teorin. Det skulle vara guld värt! :)
Tagga inför träning nu! En dusch efter och sedan iväg för att ha myskväll med film och gotte. Det blir nog wonderful! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0