jobb :)

Trött och slö efter en dålig natts sömn. Ont i benen och höfterna. Va nära på gråt inatt då det knäckte till i höften utan förvarning och sedan kunde jag inte ligga på sidan utan att ögonen skulle tåras så det har varit ryggläge hela natten. Och det har verkligen inte varit till min fördel då jag knappt kunnat sova då. Hoppas ikväll på en natt med bättre sömn!
Och klockan tre idag fick jag överge en skön stund framför massa dokumetärer för att fara och jobba. Då alla har lov så är jag och jobbar istället. Men inte klagar jag för det, har nånting att göra om dagarna innan middagen och kommer nog sitta fint i plånboken sedan :) Fast det är bara ca 1½ timme per dag men det funkar helt klart! Och imorgon blir det dubbelpass men att steka hamburgare klockan 10-15 och sedan städning igen, mycke jobb i veckan :) Wiho!
Nu vankas det mat och sedan en lugn stund i soffan ett tag. Kanske lite bakning idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0