kli i fingrarna

En glass blev intagen för första.. eller nej andra gången iår med Matilda :) Den första blev intagen med Fredrik i lördags i Norsjö. Men nu är den stora frågan.. Det är iofs torsdag men vad ska man ha hittat på.. Sandra kommer ikväll! Men det blir först klockan nio ikväll så det är en lång stund innan dess.
Känner att jag har lite social abstinens idag! Har redan haft sällskap av 2 st under dagen men det räcker inte. Har ännu större abstinens. Behöver säkert sällskap av 10 pers till att få prata av mig med. Även om de 2 personerna hittills har varit superbra sällskap! :)
Det kliar i fingrarna! Och nu börjar mitt abstinens för att få göra nånting praktiskt också komma. Vill rita och måla, möblera, fixa och dona.
Oj vad aktiv jag är idag! Frågan är bara hur jag ska kunna få bort denna aktivhet.
Först lite Simpson sen påbörjar jag mina verk  :)

Kommentarer
Postat av: Tea

Man kan ju typ fara o röra på sig och vara social på innebandyn :)

2011-04-14 @ 22:25:24
URL: http://teabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0